QuitoPengubah jenis kering 10kVApakah syarat asasnya

  • masa pelepasan:2024-02-19 19:36:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:443
  • Penerangan pantas:

    Quito,Apa peranan penting pengubah kuasaSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi seperti p

Kandungan artikel

Apa peranan penting pengubah kuasa

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin dll. dengan sambungan fleksibel, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

QuitoIa dipahami bahawa di China, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

LieksaShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas


QuitoPengubah jenis kering 10kVApakah syarat asasnya



Solusi bunyi pengubah jenis kering

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Apa peranan penting pengubah kuasa

penjual besarSebab api dalam pengubah kuasa

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak


QuitoPengubah jenis kering 10kVApakah syarat asasnya



Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Di mana untuk dijualKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

QuitoSelepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch,QuitoTransformer tenggelam minyak S13, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir,QuitoPembelian pengubah tenggelam minyak, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

QuitoMaklumat produk lain
  • AmersfoortJembatan naik bergerak.pasar

    AmersfoortJembatan naik bergerak.pasar

  • MerangkulJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan e

    MerangkulJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan e

  • MerangkulPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaKetidaktentuan industri

    MerangkulPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaKetidaktentuan industri

  • MerangkulLift kecil menarik rumah tanggaKenaikan inventori pasaran

    MerangkulLift kecil menarik rumah tanggaKenaikan inventori pasaran

  • EsfarayenPengubah kuasa jenis kering 1250kvaHarga jualan langsung

    EsfarayenPengubah kuasa jenis kering 1250kvaHarga jualan langsung

  • Hamburg-BergedorfPlatform penangkapan hidraulik tetap dalamPenghantaran

    Hamburg-BergedorfPlatform penangkapan hidraulik tetap dalamPenghantaran

  • Hamburg-BergedorfJembatan naik bimbitPenggunaan dan pilihan

    Hamburg-BergedorfJembatan naik bimbitPenggunaan dan pilihan

  • LeipzigJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPiawai sekerap

    LeipzigJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPiawai sekerap

  • segera:Peringatan: Maklumat QuitoPengubah jenis kering 10kVApakah syarat asasnya memberi anda QuitoPengubah jenis kering 10kVApakah syarat asasnya oleh syarikat kami, perkhidmatan QuitoPengubah jenis kering 10kVApakah syarat asasnya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk QuitoPengubah jenis kering 10kVApakah syarat asasnya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian QuitoPengubah jenis kering 10kVApakah syarat asasnya. QuitoPengubah jenis kering 10kVApakah syarat asasnya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di QuitoPengubah jenis kering 10kVApakah syarat asasnya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!